Nazorg en garantie
Prijs- / kwaliteitverhouding
Medewerkers
Afspraken nakomen
Communicatie

Mijn ervaring met GP Verwarming & Sanitair is uitstekend. Ze hebben netjes werk geleverd. Omdat onze ketel net was gecontroleerd door een ander bedrijf en gezegd werd dat hij het niet lang meer zal redden gingen we op zoek naar een andere. Via mijn broer werd ik naar GP Verwarming & Sanitair verwezen, omdat zij op dit moment leuke aanbiedingen hadden. Hij had nl. al bij verschillende bedrijven offertes laten maken, omdat hij ook zijn ketel moest vervangen. Zijn ervaringen met dit bedrijf was goed.
Voordat ik de offerte de deur had uitgedaan begaf mijn ketel het in de kerstvakantie. Ik had dit bedrijf gebeld omdat ik toch van plan was om hier mijn ketel aan te schaffen. Ondanks dat ik nog geen klant was bij hun, hebben zij mij toch geholpen. Er werd een 2e hands pomp ingezet. Dezelfde week heb ik de offerte voor een nieuwe ketel nog opgestuurd. De rekening voor de reparatie kreeg ik wat later. Ze hadden de pomp ook in rekening gebracht à 100 euro. Ik vond dit voor een 2e hands pomp, die ik dan voor een goede 3 weken zou gebruiken echter wat aan de hoge kant. Ik had contact met ze opgenomen en de situatie uitgelegd. Tot mijn grote verbazing werden de kosten van de pomp geheel geschrapt. Ik zelf had gedacht dat ik toch een aantal tientjes zou moeten neertellen. Logisch lijkt mij.
U begrijpt dat ik een zeer positieve ervaring heb met dit bedrijf. Ze werken netjes, zijn vriendelijk en zijn naar mijns inziens vakkundig.

Reactie GP Verwarming & Sanitair:

Leuk om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden.
Vriendelijke groeten Sabrina van GP Verwarming

Score voor GP Verwarming & Sanitair: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: