GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

R.Meij

Sales team van GoVolt zijn bedreigers en liegen alleen maar om een order te scoren

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Het hele proces lijkt helaas verzand te zijn in een reeks leugens en smerige sales acties. Vanaf moment van de aanbetaling begon de drama. De aanloop naar de installatie verliep problematisch, met strubbelingen in de planning en voortgang. De installatie zelf liet te wensen over door matige planning en een verkeerde omvormer, waardoor een vervelende wachttijd ontstond voor herstelwerkzaamheden.

Bovendien bleek het aantal zonnepanelen lager uit te vallen dan oorspronkelijk beloofd, wat voor onverwachte teleurstelling zorgde. De communicatie met Govolt was verwarrend, met onduidelijkheid over de juiste hardware en aanpak.

Het betalingsproces en klantcontact waren al even weinig bevredigend. Dreigementen met een incassoprocedure na een foutieve factuur waren ironisch genoeg een van de weinige efficiënte stappen in het hele proces. Via telefoon worden er beloftes gedaan voor een keurige compensatie en uiteindelijk krijg je een aanbieding van 75 euro. Ronduit belachelijk voor de absolute onkunde van dit bedrijf.

Al met al lijkt het verstandig om goed onderzoek te doen en niet overhaast in zee te gaan met deze partij. Het gedoe en de miscommunicatie kunnen beter vermeden worden door te wachten op professionals die wel een betrouwbaar en vlekkeloos proces kunnen garanderen.

De operationele medewerkers:

Zelfs het positieve aspect van de installatiecrew die prettig in de omgang was, wordt overstemt door alle negatieve acties van Govolt Office.

Even aandacht voor een fijn persoon:

Ali jij bent geweldig! Dikke duim in de lucht voor jou man! Hoop dat Govolt snel failliet gaat en jij bij een echt bedrijf beter tot je recht komt.

Reactie GoVolt:

goedemiddag Ronald,
Wat vervelend om te lezen dat het niet zo soepel verloopt met de communicatie tussen u en GoVolt.
Wij zullen uiteraard alle punten meenemen als feedback zodat wij ons hierop kunnen verbeteren. Verder zie ik in uw dossier dat alles nu naar tevredenheid is afgerond en u nu heerlijk kunt genieten van uw zonnepanelen.
Wij wensen u veel plezier toe met uw installatie!
Met vriendelijk groet, Team GoVolt

Score voor GoVolt: 2/5