GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Robbert Verboom

Na 4 afspraken eindelijk alles goed geplaatst en aangesloten. Bij 1e afspraak, zijn er 2 ZZP's gestuurd die alleen de panelen gingen plaatsen(niet gecommuniceerd door de planning). Panelen schots en scheef gelegd, tevens niet goed vast gezet waardoor er een risico was dat de panelen naar beneden zouden kunnen komen. Zonder enige kennisgeving zijn ze vertrokken en hadden alle rommel die ze hadden gemaakt gewoon laten liggen. Ijzerschilvers in de achtertuin, peuken in de voortuin, rommel in huis laten liggen. Bij 2e afspraak, alleen de installatie gedaan, herleggen van de panelen niet gedaan vanwege regen. 3e afspraak, niet op komen dagen omdat de klus ervoor uitliep en per mail geïnformeerd dat ze niet meer langs kwamen. 4e afspraak, zijn de panelen goed gelegd en is alles netjes verlopen. 4x een vrije dag ervoor geregeld voor iets wat normaal gesproken in 1 dag klaar zou zijn.
Je zou verwachten dat zo'n groot bedrijf dan enige coulance zou geven voor hetgeen wat er is voorgevallen, maar nee hoor. Ze willen nergens wat vanaf weten en geven aan dat ze niks kunnen doen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Wat meer coulance naar klanten toe na het leveren van slechte service. Tevens beter communiceren met je klanten over afspraken

Reactie GoVolt:

Beste meneer Verboom,
Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u een vervelende ervaring met ons heeft gehad en betreuren dat het proces van uw installatie niet naar wens is verlopen. Wij trachten er natuurlijk altijd naar om de installatie in 1 dag naar behoren op te leveren. Echter hebben wij de afgelopen periode met een enorme groei te maken gehad en het vinden van genoeg en het juiste personeel kan soms een uitdaging zijn. Om deze reden kan het zijn dat wij wellicht soms te kort zijn geschoten in het tijdig informeren van het verplaatsen van afspraken. Uiteraard staat bij ons kwaliteit en service hoog in het vaandel. Inmiddels hebben wij ook begrepen dat u gister contact heeft gehad met de afdeling klantenservice en is u uitgelegd dat wij voor een aantal zaken geen compensatie geven, waaronder het opnemen van vrije dagen.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 1/5