GoVolt

Snelheid van levering

Irina

Afschuwelijk!
Waardeloos bedrijf.
Misleidende reclame en valse beloftes.
Klant is de dupe bij GoVolt.
Verloren tijd, geld en zenuwen voor de klant. Nog nooit zo vreselijk slecht functionerend bedrijf tegen gekomen.
Schofterige manier om klanten te behandelen door de planning en de klantenservice.
Tot de aanbetaling communiceren ze met de klant. Na aanbetaling bestaat klant niet meer voor GoVolt.
Tot nu toe, 24 weken verder, nog geen enkel afspraak en belofte nagekomen door GoVolt.
Aanbetaling gedaan op 31 maart. Nu is het 24 weken later. Zonnepanelen zijn nog steeds niet geïnstalleerd. De zomer is voorbij. Ook geen schouw geveest.
Aantal keer voor niets samen met mijn man snipperdagen opgenomen. GoVolt komt gewoon niet opdagen voor afspraken met allerlei smoezen in de avond voor installatie. Wanneer er al vervangers op onze werk zijn geregeld en de snipperdagen zijn genomen.
Uiteindelijk na 23 weken, op 31 augustus kwamen er drie monteurs. Om 12.30 uur in plaats van zoals afgesproken 9 uur. Zonder enkel tegenbericht. Klanten service bellen en monteurs zoeken, die niet op de afgesproken tijd komen, het is het probleem van de klant zelf. Excuses van GoVolt hoeft u ook niet te verwachten. Als je klantenservice om 11.00 uur belt met de vraag waar de monteurs zijn, wordt tegen je gezegd… bel maar over anderhalf uur terug, als de monteurs dan nog niet aangekomen zijn. Schandalig is dat, vind ik.
Later blijkt dat het zelfs dat de monteurs die dag bij ons de enige afspraak hadden..
Van 12.30 tot 15.45 hebben ze rails en omvormers geïnstalleerd, meermalen koffie gedronken, privé telefoontjes gepleegd. Niets is in de meterkast aangesloten. Om 15.45 vertrekken monteurs samen met onze 9 zonnepanelen. Daarbij verklaren ze dat ze nog ver terug naar huis moeten rijden. Wordt ook keihard gelogen dat ze geen elektricien vandaag mee hebben. Hoewel overduidelijk is dat de 1 van de monteurs een elektricien is. Omdat een uur daarvoor hij de meterkast nog bekijkt en vertelt waar hij de extra elektra groep wilt gaan installeren.
Wij werden ook niet van te voren door de klantenservice geïnformeerd dat er geen elektricien zou komen en dat onze 9 zonnepanelen niet in 1 dag geïnstalleerd kunnen worden door GoVolt.
Liegen, bedriegen en de klant voor de gek houden is een normale ‘bedrijfscultuur’ en de gang van zaken bij GoVolt. Als er maar een aanbetaling is gedaan door de klant.
Klanten service en de planning nemen zelf geen contact op, zelfs na zo’n blunder.
Klant moet proberen ze zelf telefonisch te bereiken. Na ingediende klacht over de gang van de zaken, tot de dag van vandaag nog geen fatsoenlijke reactie terug ontvangen. Niemand maakt zich zorgen bij GoVolt over het niet afgemaakte werk en de gedupeerde klant.
Vanzelfsprekend komt ook geen enkel excuus of compensatie voor morele en de financiële schade welke is geleden door de klant. Bevestiging van een beloofde nieuwe afspraak van planning heb ik ook niet gekregen. Mijn e-mails en telefoontjes worden niet door GoVolt beantwoord. Eigenaar van de bedrijf reageert ook niet op de schriftelijk ingediende klacht.
Eindeloos geduld is op. Rechtsbijstand aangeschreven.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Stoppen met de klanten misleiden, voor de gek houden, schofterig behandelen. Bedrijfscultuur veranderen. Werkzaamheden kwalitatief afmaken.

Reactie GoVolt:

Goedemorgen Irina,
Bedankt voor uw feedback. Inmiddels hebben wij via het Trustpilot platform van u aanvullende gegevens ontvangen en zal er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden m.b.t. uw klacht.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 0.5/5