GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

mark rinkking

U bent ZZP'er, ondernemer of heeft voor andere reden al een BTW nummer? Ga dan NIET rekenen met een bedrag ex BTW!
Govolt spiegelt iedereen voor dat de BTW wordt teruggestort, zonder mitsen of maren. Dit is helemaal niet waar!! Je gaat de beslissing baseren op 21% korting, maar als je al een BTW nummer hebt wordt dat een lastig verhaal. Dit wordt door Govolt NIET gecommuniceerd! Wat mij betreft blijf je dan in gebreke wat betreft een compleet eerlijk verhaal vertellen, aangezien een kwart van de Nederlandse bevolking tegenwoordig zelfstandig is!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Een eerlijk en compleet verhaal vertellen wat betreft BTW teruggave!

Reactie GoVolt:

Goedemiddag meneer Rinkking,
Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat wij u iets voorspiegelen wat in uw ogen niet waar is. Wij bieden via onze partner, De BTW Teruggave Dienst, onze klanten een extra dienst aan om via hen de BTW aanvraag in te dienen bij de Belastingdienst. Het aanbieden van deze service is nooit een garantie dat de Belastingdienst de teruggave ook goedkeurt. 99% van onze klanten krijgt de BTW namelijk wel terug. Echter zijn er voor (kleine ) ondernemers 3 uitzonderingen. Deze uitzonderingen kunt u opvragen bij de BTW Teruggave Dienst.
Inmiddels hebben wij via uw accountmanager begrepen dat zij u geadviseerd heeft over eventuele stappen die er ondernomen kunnen worden. Ook begrijpen wij dat u in contact bent met uw boekhouder om op een andere manier de BTW terug te krijgen. Afhankelijk wat hier uit komt, gaan wij op onze beurt oppakken wat wij voor u kunnen doen.
Wij wensen u ondanks alles een hele fijne dag toe.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 1.5/5