GoVolt

Website
Snelheid van levering

Jildau

Zeer slecht
Begin dit jaar namen wij contact op met Govolt voor het plaatsen van zonnepanelen. Govolt kwam met mooie beloften dat het binnen 8 weken op ons dak zou liggen etc. Het contact was snel en prettig totdat wij een aanbetaling gedaan hadden. Hierna waren zij ineens niet meer bereikbaar en werd geen enkele afspraak van hun kant nog nagekomen. Na eindeloos via de telefoon en mail achter hen aan gezeten te hebben kregen wij een datum. Wij hadden speciaal iemand geregeld om voor ons thuis te zijn, maar Govolt kwam niet opdagen. Met vele excuses en smoesjes over tekort aan personeel en onderdelen die niet te leveren zijn (waarom iemand van Govolt dan niet een mail kan sturen om af te zeggen is mij een raadsel) werd er een nieuwe afspraak gemaakt met de afspraak dat we het verschil in prijs van de omvormer gratis zouden krijgen. We komen aan bij de tweede datum, waar Govolt OPNIEUW niet op komt dagen. Personeel komt met precies hetzelfde excuus en belooft ons telefonisch dat we dezelfde dag nog teruggebeld worden voor een nieuwe datum, dit gebeurd niet en Govolt is vervolgens twee weken opnieuw niet te bereiken. Meerdere mails en telefoontjes verder krijg ik ze eindelijk weer te pakken. Opnieuw smoesjes over waarom er in de tussentijd geen contact opgenomen is. We krijgen geen nieuwe datum, want 'de onderdelen zijn er niet' en worden afgewimpeld over een korting/vergoeding voor de slechte communicatie. Wij blijven mails sturen, maar worden opnieuw al weken genegeerd. Er rest mij niets anders dan hier een klacht achter te laten.

De communicatie van Govolt is bar slecht en zij zijn nog geen enkele afspraak nagekomen.

Oplossing: aanbetaling teruggeven en stoppen met teveel klanten aannemen, die je vervolgens niet kunt helpen!!
Of een fikse vergoeding voor het nalatig handelen en deze week nog een nieuwe datum waarin de zonnepanelen op ons dak moeten liggen.

Aanvullende tip: een flinke cursus communicatie naar de klant binnen dit bedrijf lijkt mij een heel goed idee.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Communicatie moet vele malen beter, afspraken worden niet nagekomen

Reactie GoVolt:

Goedemiddag meneer, mevrouw van der Kooij,
Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad m.b.t. het niet terug gebeld worden. Uw feedback over de communicatie die veel beter had gekund en gemoeten, gaan wij uiteraard intern oppakken. Kwaliteit en service staat bij ons hoog in het vaandel en uw feedback helpt ons met het verbeteren hiervan.
Inmiddels zie ik dat u al contact heeft gehad met onze afdeling planning en dat een afspraak voor u ingepland staat op 25 augustus.
Ondanks alles gaan wij ervan uit dat wij u aan het eind van de rit alsnog tevreden kunnen stellen en het samen op een goede manier kunnen afsluiten.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 1/5