GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

D Ursem

Bij Govolt besloten om zonnepanelen aan te schaffen omdat ze 8 tot 12 weken levertijd hadden. De plaatselijke partij kon niet eerder dan de maand juli. Adviseur die de offerte opstelde was het enige lichtpuntje helaas worden beloften niet nagekomen en gelogen. 31 maart offerte getekend met levertijd van 8 tot 12 weken. 23 mei geen omvormers. 17 juni geen personeel. 27 juli weer geen zonnepanelen of omvormers terwijl er aan de telefoon verteld was dat die dan aanwezig zijn. Nu willen ze de zonnepanelen eind augustus pas plaatsen. Verwacht niet dat ze bij deze partij ooit geplaatst gaan worden.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Eerlijkheid over de levertijd. Beloften nakomen.

Reactie GoVolt:

Goedemiddag meneer Ursem,
Vervelend om te vernemen dat uw levertijd lager is geworden dan in eerste instantie is doorgegeven. Echter is de levertijd altijd een indicatie en kan er door verschillende redenen overmacht ontstaan. Wel zijn wij het met u eens dat het niet netjes is, dat wij eerst aangeven dat wij uw omvormers niet hebben terwijl u van een andere collega telefonisch te horen krijgt dat de omvormers er wel waren. Dit is iets wat wij intern gelijk zullen oppakken.
Wij zien overigens dat u inderdaad ingepland staat voor installatie eind augustus en om specifiek te zijn op 31 augustus. Wij gaan ervan uit dat de installatie ook dan zeker door zal gaan.
Indien wij u nog met andere vragen of opmerkingen kunnen helpen kunt u telefonisch contact opnemen met uw accountmanager.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 1/5