GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Netty Kraaijeveld

We kregen na 1 telefoontje daags erna eind maart al een keurige offerte toegestuurd. Prijs/Kwaliteitverhouding was prima en dat de zonnepanelen al binnen 12 weken geleverd konden worden trok ons over de streep en tekenden we voor akkoord. Daarna was de bereikbaarheid slecht, en door miscommunicatie en de hoge werkdruk kregen we wel iets later onze zonnepanelen. Het plaatsen verliep snel en er werd keurig gewerkt. Later die dag werd er helaas ontdekt dat er toch een storing zat. Dat gaf vertraging, maar alles werd wel in het werk gesteld om het te verhelpen. Er kwamen 2 andere deskundige monteurs die de storing grotendeels verholpen hebben. Zij constateerden dat wij zwakke wifi hadden en dat het wenselijk was om wifi verterkers aan te schaffen. Dat hebben we gedaan en vier dagen later met behulp van Nathasja hebben we de app geïnstalleerd en werkt alles naar behoren!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Bereikbaarheid voor de klant móet sowieso echt veel beter, maar ook aan de communicatie onder de collega's op kantoor moet nog flink gewerkt worden. Er wordt langs elkaar heen gewerkt, dat geeft miscommunicatie, de een weet van de ander niet wat er is afgesproken met de klant. En de klant verliest daardoor het vertrouwen. Jullie werken met een mooi produkt en allemaal ook heel hard!
Het zou toch zonde zijn als je daardoor in een negatieve spiraal terecht komt.
Zorg dat er meer deskundig personeel bijkomt, dat er duidelijk structuur en overzicht op alle afdelingen komt en daardoor de werkdruk voor iedereen behapbaar blijft.
Gelukkig is daar wel "Troubleshooter Nathasja" wat een aanwinst is zij voor GoVolt én de klant!
Zij is echt hét visitekaartje van de zaak, ze doet zoveel, ze biedt hulp waar nodig is, geeft je het vertrouwen dat het heus allemaal goed komt.
De wet van Murphy was nl bij ons van toepassing, vanaf het begin liep het niet soepel, we hadden serieus twijfels of we de juiste keuze wel hadden gemaakt.
Maar Nathasja was het die 's avonds met haar laptop op de stoep stond en via het systeem wat zij daarop heeft staan liet ze ons zien dat alles al werkte.
Dat het enkel nog door ons zwakke wifisysteem kwam waardoor het nog niet goed werkte. Met het plaatsen van extra wifiversterkers was dat de volgende dag ook opgelost en nu zijn we tevreden!
We wensen jullie voor de toekomst veel succes toe!

Reactie GoVolt:

Goedemiddag mevrouw Kraaijeveld,
Wat fijn dat u ons een mooie 8 geeft. Hier zijn wij als GoVolt ontzettend blij mee. Ook willen wij u bedanken voor uw begrip m.b.t. de miscommunicatie die er bij u ontstaan is vanuit onze kant.
Gelukkig hebben twee monteurs de storing voor het grootste gedeelte kunnen verhelpen en heeft troubleshooter Natacha u alsnog van een werkend systeem kunnen voorzien.
Wij nemen uw feedback over de communicatie uiteraard intern mee voor het verbeteren van onze kwaliteit. Ook zullen wij de twee desbetreffende monteurs en Natacha voorzien van uw complimenten.
Wij wensen u heel veel plezier met uw installatie en uiteraard veel zonnige dagen toe!
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 4/5