GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Netty Kraaijeveld

Wij kregen eind maart een nette duidelijke offerte van GoVolt.
Prijs/kwaliteitverhouding was prima en binnen 12 weken zouden de zonnepanelen al geleverd kunnen worden, dat laatste trok ons over de streep en 31 maart tekenden we voor akkoord.
In de aanloop naar het plaatsen was er soms wel een moeizame communicatie en helaas ook een keer een miscommunicatie, dit kwam vooral doordat GoVolt slecht bereikbaar was/is, naar later duidelijk werd komt GoVolt werkelijk om in het werk, dat is enerzijds fijn maar andezijds is dat niet zoals de communicatie behoort te verlopen en schuilt er een groot risico in dat er veel onnodige fouten worden gemaakt
Maar afgelopen maandag 20 juni, wegens drukte wel wat later dan beloofd, was het dan zover en zijn de panelen op het dak geplaatst, de monteurs werkten netjes en snel.
Na het plaatsen bleken we wat startproblemen te hebben, dat werd door Nathasja van GoVolt ontdekt.
De afgelopen dagen bleek zij werkelijk "Een Fantastische Troubleshooter" te zijn, wat een kanjer is zij, niets is haar te veel!
Want wat bleek, door een te zwak wifi signaal in ons huis hadden we storingen, maar daar werd wel heel snel op geanticipeerd, Nathasja stuurde 2 van haar beste monteurs naar ons, zij wisten al een groot deel van het probleem op te lossen.
Het advies was dat wij voor wifi versterkers gingen zorgen.
Dat hebben we ook geregeld, maar duurde wel 1 à 2 dagen voor ze geleverd konden worden, zodoende konden we zelf nog niet zien of de panelen nu al werkten, want we hadden de toegangscode voor de app ook nog niet dus hadden we daarover wel enige twijfels....
Nathasja vond het voor ons vervelend dat het allemaal niet zo soepeltjes verliep, ze bood toen uit zichzelf aan om bij ons langs te komen met haar laptop om zo via haar systeem ons te laten zien dat het echt al wél werkte.
Ze hield zich aan haar woord en dezelfde avond stond ze al bij op de stoep en zagen we met eigen ogen dat het inderdaad werkte.
Vandaag kwamen de wifi versterkers, met hulp van een slimme buurman werkten ze in no time en namen we zoals afgesproken weer contact met Nathasja op.
Zij regelde direct de toegangscodes voor de app en nam (weer) de tijd voor ons.
Ze heeft ons vervolgens begeleid met het installeren van de app en we kregen over alles ook een hele duidelijke uitleg.
Toen alles werkte en wij begrepen hoe alles werk eindigde ze met:
Ik wens u heel veel plezier van uw zonnepanelen en loopt u in de toekomst ergens tegenaan of mocht er per ongelijk een storing optreden, bel mij en ik stel alles in het werk om uw vragen te beantwoorden of om de storing zsm te verhelpen.
Zij is echt het visiteplaatje van GoVolt
Kortom:
Wij zijn tevreden, eind goed, al goed!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Door het vele werk wat GoVolt binnenhaalt is de werkdruk erg hoog, dus probeer sowieso meer deskundig personeel aannemen.
Maar zeker ook moet de bereikbaarheid verbeteren!
Daarnaast kregen wij de indruk dat de communicatie op het kantoor onderling ook is onder de loep moet worden genomen.
Want afspraken die gemaakt zijn moeten inzichtelijk zijn voor iedereen die op het kantoor werkt, zodat iedere collega kan zien wat de ander heeft afgesproken.
Als dat meer gestructureerd verloopt
zal er niet meer langs elkaar heen gewerkt worden en zal er ook veel minder miscommunicatie ontstaan.
Dan heb je geen boze ontevreden gefrustreerde klanten meer aan de telefoon.
Nathasja hebben wij de afgelopen dagen pas leren kennen, maar op grond van wat wij van haar hebben gehoord en gezien vermoeden wij dat zij over de juiste talenten en inzichten beschikt om duidelijke structuren binnen het bedrijf aan te brengen.
Wellicht met een sterke collega naast haar, want er is nog veel werk aan de winkel, maar dan tzt worden jullie wel een geoliede machine met een hoog aanzien binnen de zonnepanelenbussiness.

Wij wensen jullie veel succes toe!

Score voor GoVolt: 4/5
Zou u GoVolt aanbevelen? Ja