GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

S.de Raadt

Ik heb maar 1 ervaring met GO VOLOT dat is zeer slecht 1258 euro aanbetaald geen zonnepanelen op het dak geen,schouwer langs gekomen. Er is alleen geld afgeschreven daar kan ik het mee doen .... heb al heel vaak gevraagd om me aanbetaling terug, maar daar is geen mogelijkheid geen medewerking. Hun zijn in gebreke ze hebben niet binnen nog buiten de offerte termijn geleverd nog zijn ze langs geweest om te schouwen wel is er in rap tempo geld afgeschreven .....de aanbetaling!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

doe waar mensen voor betalen en laat je neus zien!!!

Reactie GoVolt:

Goedemiddag meneer de Raadt,
Vervelend om te vernemen dat er qua communicatie e.e.a. niet naar behoren is verlopen.
Wij begrijpen dat u vanuit de afdeling planning afgebeld bent omdat wij helaas leveringsproblemen hebben. Dit is een probleem wat helaas niet alleen bij GoVolt het geval is. Er is een tekort aan kritieke componenten voor omvormers, montagesystemen en zonnepanelen. Hierdoor zijn de wachttijden langer als gewenst bij zonnepanelen leveranciers. Wij lichten onze klanten graag voortijdig in en verplaatsen het liefste geen afspraken. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van onze leveranciers en krijgen wij ook soms op het laatste moment door dat wij levering niet op tijd zullen ontvangen.
Wij willen heel graag alsnog de kans van u krijgen om de installatie voor u in orde te maken.
Graag vernemen wij van u of wij de installatie inclusief schouwing alsnog voor u mogen realiseren.
U kunt via de mail en/of telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij dit verder kunnen bespreken.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 0.5/5