GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Arien de Bok

Vooraf leek het een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De kwaliteit in service is helaas érg ver te zoeken.
Een absolute afrader om met dit bedrijf in zee te gaan!

Mijn redenen waarom ik ontevreden ben:
-De levering is ondertussen 11 weken te laat
-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-De monteurs (2 sets) waren onkundig; ze wisten niet hoe hun eigen apparatuur werkte, hadden de juiste spullen niet bij, gingen weg voordat het werkte, lieten verknipte kabels en onnodige boorgaten in de muur achter.
-De monteurs waren gemakzuchtig; keer op keer te laat en waren continue aan het bellen en/of meerdere uren weg zonder melden.
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze willen.
-Achteraf wordt er (bij een nog niet werkend systeem) al na 1 dag gedreigd met een incassobureau.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Mijn redenen waarom ik ontevreden ben:
-De levering is ondertussen 11 weken te laat
-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze/jullie willen.

Reactie GoVolt:

Beste meneer de Bok,
Wij betreuren dat het proces van de installatie niet naar behoren is gegaan. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij hebben wij ervoor kunnen zorgen dat uw installatie naar behoren werkzaam is en u voor het ongemak een compensatie aangeboden waar u ook akkoord mee bent gegaan.
Uiteindelijk hebben wij het gezamenlijk goed af kunnen sluiten. Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, staan wij u graag te woord.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 1/5