GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Ruben

Helaas erg teleurgesteld met de totale ervaring bij GoVolt. Contact is snel en duidelijk totdat het contract getekend is. Vanaf dat moment heeft GoVolt het voor mekaar gekregen om nagenoeg geen enkele afspraak na te komen. Installatie werd beloofd binnen 6-8 weken, maar duurde uiteindelijk 3 maanden. Afspraken rondom de installatie werden niet nagekomen, waardoor ik meermaals contact heb moeten opnemen met Govolt en uiteindelijk twee dagen voor niets heb zitten wachten op de installateur.

Erg jammer, want zowel de installateurs als de eletricien waren kundig en vriendelijk. De ervaring wordt verpest door slechte administratie en backoffice.

Reactie GoVolt:

Beste Ruben,
Bedankt voor uw review.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat het proces tot uw installatie niet helemaal naar verwachting is verlopen. Wij nemen uw feedback over de slechte administratie en backoffice in behandeling en gebruiken dit om onze kwaliteit aan te scherpen.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over onze monteurs en de installatie naar tevredenheid is verlopen.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 3/5