GoVolt

Snelheid van levering

Rowdy

Bijzonder slecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

KOOP HIER NIET! Wees verstandig! Kies een ander, er zijn genoeg goede!

Zeer onprofessioneel! Het begon al dat ze ons op de afgesproken dag (20 april) niet hadden ingepland; dat was de eerste dag dat ik een dag verlof voor niets opgenomen had. Nadat ze beweerde dat ze die dag helemaal niet afgesproken hadden met me, bleek uit een mail waarin de afspraak stond, dat ze het toch niet in mijn schoenen konden schuiven. De vrijdag erop (23 april) zouden ze om 09.00 uur alsnog komen, maar dat werd 10.00 uur. Kort nadat ze begonnen waren bleek er een elektricien nodig te zijn, maar die was voor die dag niet meer te krijgen. Gebeld en na een half uur in de wacht mocht een van die mannen het zelf doen???? Ze zouden daarover nog wel terugbellen, maar niet gedaan natuurlijk! Einde van de dag was alles klaar, maar bleek de drie fase omvormer niet geschikt voor 13 panelen, je moet er minimaal 14 hebben; kortom het apparaat werkte nog steeds niet! Dan in het weekend zag ik dat er een aantal dakpannen kapot gemaakt zijn en dat het lood niet meer goed lag. Dat is na de storm van laatst allemaal goed neergelegd en zij hebben over die pannen gelopen en de draden eronder gelegd. Dan kijk je naar de panelen zelf en zie je dat ze allemaal anders liggen, dus niet in 1 lijn. Alles naar ze toegemaild en dan denk je dat ze maandag meteen een reactie geven of uit eigen initiatief contact met je opnemen met daarin een plan om het meteen die dag op te lossen, maar niets! Heel de dag niets, na meerdere mailtjes, niets van ze vernomen. Natuurlijk zullen ze op moeten draaien voor eventuele lekkages en andere nevenschade, maar ook goed om mensen voor hen te waarschuwen. Gelukkig heb ik de buren kunnen weerhouden om daar zonnepanelen aan te schaffen.

Vandaag (26 april) eindelijk een reactie. De man in kwestie had maandag vrij, vandaar dat er niemand heeft gereageerd op mijn mail van dit weekend. Niemand die denkt: “vrijdag is het niet goed afgerond, laten we het maandag meteen in orde maken.” Ik kreeg nul inhoudelijke reacties op mijn mails (zie punten hierboven). Behalve dat ik er panelen bij kon kopen en daarvoor was de offerte in een mum van tijd gemaakt. Op mijn vraag wanneer ze geplaatst zouden worden, moest ik eerst akkoord geven op de nieuwe offerte (kreeg wel €100,- korting). Het is ze vandaag weer niet gelukt om te zeggen wanneer ze het komen afmaken (negeren je gewoon). Het lijkt wel of ze er op uit zijn om het niet in orde te willen maken en om hun eigen bedrijf kapot te maken, om het op te lossen. Elk serieus bedrijf zou alles op alles zetten om het in orde te maken, zij niet!

Ook ik heb vandaag contact met mijn jurist gehad. We gaan ze morgen sommeren om het deze week in orde te maken (ook de andere zaken die hierboven staan) en anders worden ze in gebreken gesteld.

Hopelijk kan ik morgen beter nieuws melden!

Reactie GoVolt:

Beste meneer Lagraauw,
In uw review van 25 april hebben wij u een reactie gegeven. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze dubbele review te willen verwijderen?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Team GoVolt

Score voor GoVolt: 0.5/5