GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

J. Schipper

De installatie van de panelen was pas twee en halve maand voltooid na de eerste betaling.
De eerste keer dat de monteurs kwamen hadden ze niet de goeie dakhaken bij zich en moesten deze apart besteld worden. Een paar weken later kon de volgende afspraak ingepland worden en heb ik nog gemeld bij het kantoor dat ik een extra paneel er bij geplaatst wilde hebben, dat was geen probleem en zou doorgegeven worden.Op de dag dat ze zouden komen werd ik s'middags gebeld dat ze een klapband hadden en niet meer konden komen. Eindelijk een paar weken later waren ze er weer en wat dacht je ja hoor geen extra paneel meegenomen (ze wisten van niks) en moesten ze hiervoor apart terug komen. Na zoveel weken zijn de zonnepanelen eindelijk geplaatst en is verder netjes en vakkundig gedaan alleen hadden ze de rotzooi wel mogen opruimen.
Al met al heeft heeft dit mij 4 vrije dagen en 2 maanden werving van stroom opbrengst gekost.De communicatie bij dit bedrijf laat te wensen over en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt. Helaas niet meer dan 2 1/2 ster.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Openheid van zaken geven en communiceren onderling en met de klant

Score voor GoVolt: 2.5/5
Zou u GoVolt aanbevelen? Nee