GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Kuijpens

Hopeloos! We hebben eind mei akkoord gegeven op een goede offerte. Prijs was goed! Het zou binnen een week geleverd worden !, dat is helaas niet gebeurd. Na een aantal keer een afspraak te hebben gemaakt zijn ze ook een aantal keren niet komen opdagen ! Dit heeft ons wat vrije dagen gekost en een hoop gedoe! Uiteindelijk naar 8 weken de monteurs op de stoep om 15.30 uur! Het zou wel lukken in een middag, Dus niet! Ze zijn 2 uur bezig geweest en moesten nog terug komen om het af te maken. Weer een vrije dag en weer wachten. Uiteindelijk werkte alles tot we in het weekeind geknetter hoorde in de meterkast. Hiervoor een Electricien ingeschakeld met als commentaar: dit is levens gevaarlijk !! Niet volgends normen. Niks zat in buis, kabels los over de zolder en achter de hoofdschakelaar de schroefjes los ! Halve huis stond zonder stroom! Ze hebben het wel opgelost maar wel een hoop ellende mee gehad !
LET OP MENSEN: laat het electrische deel goed keuren of nakijken na de installatie !

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Erkende installateurs de Electra laten maken, kom afspraken na! Niet op een middag of ochtend een installatie plannen maar een dag!

Score voor GoVolt: 1.5/5
Zou u GoVolt aanbevelen? Nee