GoVolt

Snelheid van levering

Nawzad Baban

Nawzad Baban

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Offerte, advies en afspraak rondom installatiedatum goed verlopen.
De telefonisch uitleg, bespreking van de offerte en advies rondom de keuze van type zonnepanel was kundig en professioneel.
Keuze:
32 Zonnepanelen Trina Solar 375Wp TSM-375DE08M.08
1 Omvormer SolarEdge SE10K WIFI 3Fase
32 Optimizer SolarEdge P401

Op de installatiedatum had de monteur (onderaannemer) geen geschikte materiaal om de bekabeling vanuit de dak naar de omvormer en naar de meterkast te zetten. Hij heeft de nodige materiaal bijbesteld en kwam na 9 dagen terug om de installatie af te ronden.
Wat onenigheid gehad met de onderaannemer over aanleg route van de bekabeling en dat 1 van de zonnepanelen op de dak van de tweede verdieping de deur naar de dak blokkeerde en de deur niet volledig geopend kon worden.
Deze paneel is uiteindelijk door de monteur verplaatst en ruimte gemaakt om de deur weer normaal te kunnen openen.

Tip: Voor de installatiedatum laat de installatiemonteur langskomen voor inspectie en checken van de legplan dan bespaar je uiteindelijk meer tijd en kan in samenspraak beter afstemmen hoe de installatie plaats moet vinden. In mijn geval zijn de monteurs 2 dagen bezig gewest met installatie, terwijl deze in 1 dag kon.

Reactie GoVolt:

Beste heer Nawzad,
Bedankt voor uw beoordeling!
Uw opmerking is voor ons een goede leerpunt wat wij zeker weten zullen meenemen in onze overleg met de montageteams. Uiteindelijk kan ik eruit begrijpen dat alles naar wens is gelopen daar zijn wij blij mee! Vergeet geen gebruik te maken van onze GRATIS BTW-service!
Groetjes,
Team Zonnepanelen Centra