Kaj de Hoop

Product na meer dan een maand niet ontvangen. Uiteindelijk geld teruggekregen.

Relatief goedkoop, vriendelijke klantenservice

Levering met DHL was dramatisch en is uiteindelijk ook mislukt. Ze hebben meerdere keren het pakket als 'niet thuis' aangemeld terwijl we wel thuis waren en het pakket toen in een andere stad bij een sorteercentrum afgeleverd met het bericht dat ik het daar maar op moest halen. Klantenservice van DHL kon niets doen. Pakket is na ongeveer een maand weer teruggebracht naar de verzender. Ik heb wel netjes m'n geld teruggekregen, maar uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten en heb ik mijn pakketje niet gekregen. Mijn ervaring met Goodstore is dus (ondanks de vriendelijke klantenservice) dat mijn tijd is verspild en ik hier niets aan heb gehad.

Reactie GoodStore:

Beste Kaj,
Bedankt voor jouw review, conform ons telefoongesprek was de ervaring met Goodstore toch prettig! Wij versturen onze pakketten met DHL en vinden dit een prettig bedrijf om zaken mee te doen, helaas zijn er altijd klanten welke voorkeur hebben voor een ander transport bedrijf als ze in het verleden minder prettige ervaringen hebben gehad met.
Mochten we je in de toekomst toch nog iets kunnen betekenen horen wij dit graag.
Marco Oosterlaken

Score voor GoodStore: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Baklijst voor schilderij