Info verloop order

Inge boermans

Ik ben super tevreden 👍🏽

Bestelling gedaan en ik werd gebeld of ik geld retour wilde of een nieuwer model 😀 . Dus niet gewoon uitverkocht .

Zo doorgaan 👍🏽👍🏽👍🏽 geen minpunten

Jet

Prima service

Er leek iets mis te gaan met de bestelling en er werd meteen telefonisch contact met me opgenomen

Daisu

Goed service en snel in huis!

Snelle bezorging

Alles was goed

David Lispet

Opzich goed

Het aanbod

De tijd die vanuit de klantenservice nodig is om op zaken te reageren is erg lang, 2-3 dagen voor een reactie op een mail of afhandelen van retouren is wel veel. Maattabel / meet methode lijkt niet... De tijd die vanuit de klantenservice nodig is om op zaken te reageren is erg lang, 2-3 dagen voor een reactie op een mail of afhandelen van retouren is wel veel. Maattabel / meet methode lijkt niet te kloppen op de site

Ixxxi

Fabiënne Puijk

Fantastisch

Het leek erop dat mijn bestelling niet geleverd zou worden door een fout van de pakketdienst. Door een mail te sturen met de vraag of zij wisten waar mijn pakket was weren zij ook op de hoogte van... Het leek erop dat mijn bestelling niet geleverd zou worden door een fout van de pakketdienst. Door een mail te sturen met de vraag of zij wisten waar mijn pakket was weren zij ook op de hoogte van het probleem. Uiteindelijk bleek het echt dat mijn pakket niet meer zou aankomen. Maar toen ineens zag ik dat er een tweede pakket onderweg was. Ze hebben zonder dat ik er naar gevraagd heb een nieuw pakket opgestuurd, heel erg fijn!

Ilse

Top

Hulp toen een onderdeel vaneen samengestelde ringniet beschikbaar was.

Nee

Nathalie

Snelle levering mooie ringen

Van de surprise set kleur keuze zilver goud rose of zwart, multi

david thijss3n

Top

goede en snelle levering

Xx

Goede service, snelle levering.

Goed contact mee te krijgen en behulpzaam personeel.