IFM-Ecom

Marijn

Zeer fijn klantcontact. Er werd in mogelijkheden meegedacht en er hangt nu een mooi schoolbord bij ons aan de muur van groep 8.

JM+Cleaning

Bestelling via website verliep vlot maar bij de levering ging er heel wat fout maar alles werd uiteindelijk opgelost.

Reactie IFM-Ecom:

Dank je wel voor de review en vooral het geduld. Wat een puinhoop maakte de vervoerder van deze levering. Meerdere keren kregen we toezeggingen die niet waargemaakt werden. Er is niets vervelender... Dank je wel voor de review en vooral het geduld. Wat een puinhoop maakte de vervoerder van deze levering. Meerdere keren kregen we toezeggingen die niet waargemaakt werden. Er is niets vervelender dan toezeggingen krijgen die niet waargemaakt worden.
We hebben er alles aan gedaan om het zo spoedig mogelijk op te lossen, maar helaas pakte het in deze levering niet zo uit als we hadden gehoopt.

O.B.A.

Had eerst twijfel bij betaling, maar omdat bedrijf contact met mij opnam was dit meteen snel verdwenen. Bestelling liep eenvoudig en snel de levering was ook snel em zonder problemen. fijn om zaken... Had eerst twijfel bij betaling, maar omdat bedrijf contact met mij opnam was dit meteen snel verdwenen. Bestelling liep eenvoudig en snel de levering was ook snel em zonder problemen. fijn om zaken mee te doen.

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de positieve review. We hebben inderdaad na overleg de betalingsmethode aangepast en daarna verliep alles heel soepel en snel.

Leeuwenhartschool

Goede en snelle service. Al eerder iets besteld bij dit bedrijf, dus daarom terug gekomen.

Reactie IFM-Ecom:

Het is altijd fijn om klanten weer terug te zien keren, er is geen groter compliment dan een terugkerende klant :-)

Tine Eeckhout, UNIZO Limburg

Ondanks een rampzalige levering, fout van transporteur, fantastisch verder geholpen geweest!

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor de fijne review. We hebben ons best gedaan om de rampzalige levering goed op te lossen. Gelukkig is dat geslaagd. Ook bedankt voor de tips en feedback op de site. We gaan hier... Hartelijk dank voor de fijne review. We hebben ons best gedaan om de rampzalige levering goed op te lossen. Gelukkig is dat geslaagd. Ook bedankt voor de tips en feedback op de site. We gaan hier mee aan de slag. Op https://www.ifm-ecom.nl is een goed beeld van de nieuwe opzet te zien. Dus werk in uitvoering.

S. Hegeman-Clijsen

Ruime keuze, snelle levering

Voet en Vitaal

Super in 1 woord

Gert

Top. Snel en correct.

Marianne

Snelle levering, heel mooi en makkelijk te bevestigen whiteboard

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor het begrip nogmaals.

Helder Styling

Zeer servicegericht en snelle levering