kwaliteit van het product

I. Stemfoort

Wat een butbedrijf is dit zeg. Heb een nieuwe douchedeur laten inmeten.....is te klein. Zit nu al meer dan 4 maanden met een deur die niet goed sluit...dus natte badkamer. Ze zijn al 3x wezen kijken, maar komen steeds met een oplossing die niet deugt!!! Ik moet er steeds zelf over bellen. Nu zeggen ze dat ze een oplossing aan t bedenken zijn en dat ik geduld moet hebben. Nou geduld heb ik gehad. Vreselijk wat een bedrijf!!!

Niet gevonden.

Beter meten en kijken. Past t niet, ligt de fout bij jullie en moeyen jullie rap voor een andere deur zorgen!!!!

Reactie Glasconcept.nl:

Jammer dat u dit zo ervaart.
Echter heeft u een douchecabine van ca 35 jaar oud.
Bij het inmeten is door u gemeld dat u niet veel geld wilde uitgeven aan een nieuwe cabine, en u alleen de deur vervangen wenste te hebben.
Wij hebben zo goed mogelijk getracht om een passende deur voor uw cabine te maken met het oude hang en sluitwerk.
Helaas heeft u zelf de magneetstrip van deze oude cabine weggegooid en een gelijkwaardige magneetstrip is helaas niet meer te verkrijgen en dit is ook met u gecommuniceerd.
Wij hebben er alles aan gedaan om een passende magneetstrip te bemachtigen, maar gezien dit al ruim 30 jaar oud is, heeft dit even tijd nodig en ook dit is u al meerdere keren gemeld, jammer dan ook dat u deze reactie plaatst.

Score voor Glasconcept.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Douchedeur