Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Pascal

De tent/ huisje was erg warm (50 graden ). Airco in dit gebied is echt nodig !!!! Het is niet te doen met zoveel hitte in het huisje ook ‘s nachts. Daarnaast is ouder slaapkamer erg klein. De bedden zijn tekort waardoor je voeten buiten het bed liggen. Kortom je slaapt slecht. De keuken was erg summier uitgerust. Er ontbraken garder, ontkurker, etc. Verder zat bij handdoeken pakket niet eens keuken doeken. Hoe moeten we afdrogen? Conclusie: park is mooi aangelegd en keurige bediening, maar prijs is veel te hoog. We hebben 4 jaar met jullie geboekt maar op basis van dit laatste huisje zou ik het niet meer doen gezien prijs kwaliteit verhouding.

Zou je weer een Glampingvakantie in een safaritent boeken?

Nee

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Deze bestemming is inderdaad de enige in ons programma met kleinere bedden en kamers, de enige accommodatie die anders is dan een lodgetent en inderdaad zonder airco. We geven dit daarom ook expliciet aan op de website. De keukeninventaris hadden we graag aan laten vullen tijdens jullie verblijf en wellicht had een ventilator geplaatst kunnen worden. Jammer dat we niet eerder op de hoogte waren om het tijdens jullie verblijf op te lossen. We gaan jullie bevindingen nu in elk geval met de camping bespreken zodat eea voortaan completer zal zijn (en wie weet inclusief airco). Ondertussen hebben we ook contact met jullie gehad om eea verder te bespreken.

Score voor Glamping4all: 1.5/5
Zou je Glamping4all aanbevelen? Nee