C.L Tseng

De website was goed en veelbelovend en de bestelling was eenvoudig te plaatsen.
Helaas is de afgesproken levertijd ver overschreden.Dinsdag 09.35 uur besteld en pas zaterdag in de middag geleverd.
1 tot 2 dagen is vier dagen geworden waardoor het pakket te laat is afgeleverd voor de 80 jarige verjaardag van mijn zuster. Daar mijn zuster zaterdagmorgen is vertrokken voor een 2 daags uitje heeft zij het pakket pas op maandag van haar buurvrouw ontvangen. Zeer teleurstellend.
Bovendien was een van de geleverde kaasjes gesmolten en niet meer geschikt voor consumptie.

Sorry ben zeer teleurgesteld

Zie boven

Reactie Glaasje & Kaasje:

Goedenavond,

Wij vinden het erg spijtig om uw nare ervaring met Glaasje & Kassje te moeten lezen. Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets later is verzonden. Echter hebben wij het Champagne-kaaspakket op donderdag 16 nov. verstuurd en is deze op vrijdag 17 nov. niet bezorgd wegens afwezigheid van de bewoonster. Op zaterdag is het pakket bezorgd bij de buurvrouw wegens afwezig. Dit kan helaas gebeuren als het ook een verrassing is. Als uw zus uiteindelijk het pakket pas de maandag erop ontvangt van de buurvrouw, zijn de kazen helaas vergaan, omdat deze waarschijnlijk niet gekoeld zijn bewaard. Wij garanderen, met onze gekoelde schuimdozen met een diepbevoren coolpack, een koelperiode van 36u van onze kazen. Deze tijd is door omstandigheden overschreden.
Wij zullen u natuurlijk een passende tegemoetkoming doen wegens dit ongemak.

U zult van ons een mail ontvangen met onze excuses en verschillende opties voor de tegemoetkoming.

Hopende dat u alsnog een fijne, lekkere beleving van Glaasje en Kaasje zult overhouden.

Matthijs Stelling

Glaasje & Kaasje

Score voor Glaasje & Kaasje: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 73