Petra Willenborg

Hallo, ik ben absoluut niet tevreden over de geleverde salontafel. Hij is gescheurd en het ene deel steekt boven de tafel uit. Het lijkt er op dat er al iemand met een schuurpapier aan gezeten heeft om het glad te maken (zie foto). Wij hebben de tafel uitgepakt, neergezet en het blad wat op onze oude tafel stond er op gezet om te zien hoe hij stond en zagen toen (het blad stond er voor ) de fikse beschadiging. Ik heb jullie toen gemaild met foto’s erbij en gewacht tot maandag om jullie te bellen.
Aan de telefoon kreeg ik te horen dat de tafel niet terug kan omdat wij hem al in gebruik zouden hebben genomen, want wellicht hebben wij hem al het hele weekend gebruikt!!!!
Laaiend ben ik hierover. Er zit welgeteld 1 uur tussen de levering en het mailtje inclusief foto’s van de tafel, dus duidelijk meteen na het open maken en constateren zijn de foto’s gemaakt.
Ik verwacht restitutie, want de tafel komt terug.
Petra Willenborg

Reactie Gister&Vandaag:

Beste Petra,
Ondertussen hebben wij het probleem netjes voor je opgelost en de tafel omgeruild. Het is echter wel een van de voorwaarden dat een product niet in gebruik wordt genomen als je ziet dat deze niet voldoet. Dit staat ook op onze voorwaarden vermeld op de website. We hopen dat je nu toch veel plezier hebt aan de tafel die je hebt mogen ontvangen.

Score voor Gister&Vandaag: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee