Clarify

Provincie Zuid-Holland

Clarify heeft ons heel erg goed geholpen om een behoorlijk complex onderwerp, namelijk milieuvergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH), met een kort en bondige animatie inzichtelijk te maken... Clarify heeft ons heel erg goed geholpen om een behoorlijk complex onderwerp, namelijk milieuvergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH), met een kort en bondige animatie inzichtelijk te maken voor onze doelgroep. Het traject ging vlot met strakke deadlines, open communicatie en snelle feedback. Én het team liep zonder problemen ‘the extra mile’ om de puntjes op de i te zetten voor ons. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, Clarify is een uitstekende, professionele partner om mee samen te werken!

Thierry

Interactief, meedenkend, frisse blik om complexe onderwerpen snel duidelijk te maken

Stichting Neonatologie Netwerk Nederland (N3)

Bij Clarify zijn ze klantgericht en denken ze altijd goed mee over bijvoorbeeld budget met daarbij de mogelijkheden. Zij hebben voor onze stichting tot grote tevredenheid al meerdere info animaties... Bij Clarify zijn ze klantgericht en denken ze altijd goed mee over bijvoorbeeld budget met daarbij de mogelijkheden. Zij hebben voor onze stichting tot grote tevredenheid al meerdere info animaties mogen maken.

Saskia Elissen

Clarify heeft in de afgelopen periode een animatie en meerdere infographics voor ons gemaakt. Ze hebben goed geholpen de juiste vorm voor de boodschap te kiezen én om deze boodschap kernachtig over... Clarify heeft in de afgelopen periode een animatie en meerdere infographics voor ons gemaakt. Ze hebben goed geholpen de juiste vorm voor de boodschap te kiezen én om deze boodschap kernachtig over te brengen

Karen Jas/ Provincie Zuid-Holland

Clarify heeft ons geholpen om het programma Kennis Zuid-Holland kernachtig en aantrekkelijk weer te geven in een animatie van anderhalve minuut. Het proces wordt professioneel begeleid met strakke... Clarify heeft ons geholpen om het programma Kennis Zuid-Holland kernachtig en aantrekkelijk weer te geven in een animatie van anderhalve minuut. Het proces wordt professioneel begeleid met strakke deadlines en een meedenkende houding. We zijn erg blij met het resultaat!

RAI Amsterdam

Clarify heeft een heldere animatie gemaakt voor een intern proces. De aanpak van Clarify is helder, ze helpen om keuzes te maken met goede voorbeelden bij beslismomenten en acteren strak op deadline... Clarify heeft een heldere animatie gemaakt voor een intern proces. De aanpak van Clarify is helder, ze helpen om keuzes te maken met goede voorbeelden bij beslismomenten en acteren strak op deadline over en weer.

Monique Verweij / Provincie Zuid Holland

Heldere aanpak en sturing, waardoor een spoedvraag een prachtige animatie als resultaat opleverende! Op tijd!

Busé Communications

Klantvriendelijk, afspraak=afspraak

Heijmans

Vanuit Heijmans hebben we een zeer prettige samenwerking met In60seconds. Begin 2021 hadden we een communicatiebehoefte waarna door in60seconds gekeken is naar ons doel, doelgroep en de... Vanuit Heijmans hebben we een zeer prettige samenwerking met In60seconds. Begin 2021 hadden we een communicatiebehoefte waarna door in60seconds gekeken is naar ons doel, doelgroep en de contactmomenten die benut konden worden. Wat geleid heeft tot een communicatieadvies met een aantal communicatiemogelijkheden/-middelen. Heijmans heeft uiteindelijk gekozen voor animatie als vorm en nog steeds zijn we erg tevreden met deze keuze en het eindresultaat. De samenwerking is positief. Ze bieden een snelle service, denken proactief mee en zijn erg klantvriendelijk.

Marloes/Rabobank

Fijne samenwerking met als resultaat een onderscheidende animatie.