Hans de Bruijn

Dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Ondanks dat een juffrouw zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn verzoekt ze aan de lijn te blijven, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Uiteindelijk springt de verbinding in gesprek. Ik heb hier 2 tellers a 4,45 gekocht. Hier kwam verzending en afhandelingskosten tbv 2,95 bij en het pakketje was heel rap ontvangen. Na een week ontving ik een verzoek van Postnl of ik maar even 7,47 wil na betalen omdat de levering niet door de brievenbus kon. Op deze manier wordt een apparaatje van 4,45 direct 9,66 bijna dubbel zo duur. Dit moet bekend zijn bij Geeektech!

Reactie Geeektech.com:

Beste Hans,
Ten eerste onze excuses voor het ongemak, met momenten is het bijzonder druk aan de lijn.
Wat betreft de ontvangen portokosten, dit is een geautomatiseerd bericht vanuit het systeem van PostNL, die door zowel ons als PostNL niet tegen gehouden kunnen worden.
Geen zorgen, deze kosten worden altijd door onze boekhouder voor rekening genomen. U kunt deze kosten daarom ook als niet verzonden beschouwen.
Wij hopen dat u door deze toelichting uw review wilt herzien en de ervaring met Geeektech als positief zijnde ervaren heeft.
Wij wensen u een prettige dag toe!

Score voor Geeektech.com: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: