Kristof Verduyckt

Prachtig geboortebord dat goed verpakt geleverd werd. De klantendienst kan wel beter. 2x contact opgenomen voor een vraag. 1x zeer kort antwoord ontvangen (op zich geen probleem, want ik wist wel voldoende), de tweede keer werd ik afgewimpeld.

Reactie Geboortebordkopen.nl:

Beste Kristof,
Jammer dat je schrijft dat de klantendienst wel wat beter kan omdat je het gevoel had dat je kort antwoord kreeg en werd afgewimpeld.
Je eerste vraag of we ook in België leveren hebben we beantwoord met : Jazeker!
Dat is inderdaad kort, maar volgens mij wel het antwoord wat je had gehoopt. Daar hoeven we niet nog 5 extra zinnen aan te spenderen.
Je 2e vraag was of voorbeelden konden sturen van de naam van het kind in de beschikbare lettertypes. Ook die vraag hebben we gewoon netjes beantwoord.
We hebben hier helaas wel op moeten antwoorden dat we dat niet kunnen doen, omdat daar de nodige tijd in gaat zitten wat ten koste zou gaan van de scherpe tarieven die we willen hanteren. Wel heb ik nog een overzicht toegestuurd met alle lettertypes uitgeschreven van a tot Z, zodat je zelf een beeld kon vormen.
Ik begrijp dat dit niet het antwoord was waarop je gehoopt had. Maar volgens mij hebben we je zeker niet afgewimpeld. We zijn juist eerlijk en oprecht geweest.
Wellicht dat we in de toekomst dit gaan aanbieden als extra dienst, maar vooralsnog niet. Hopende op je begrip.

Score voor Geboortebordkopen.nl: 3.5/5
Zou je geboortebordkopen.nl aanbevelen? Ja