Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Matthijs

Als er een probleem is ook een oplossing daarvoor faciliteren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De monteur kwam kijken en zag in 1 seconde dat onze ketel niet in onderhoud genomen kon worden en ook dat er geen mogelijkheid was dat zei het probleem (afvoerbuis op een andere manier bevestigen) zouden kunnen oplossen. Dus onverrichter zake is hij weer vertrokken en zou laten weten als het toch via hun gerepareerd zou kunnen worden. Tot nog toe niets gehoord

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle afspraak en op tijd aanwezig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank voor uw beoordeling, Matthijs. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck in. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd, waaronder een heel belangrijke: de rookgasafvoer. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur helaas dat de rookgasafvoer niet voldeed aan de wettelijke voorschriften. De situatie is dan niet veilig en we kunnen de cv-ketel dan niet in contract nemen. Er is door de monteur met u afgesproken dat u een prijsopgave van ons ontvangt voor het aanpassen van de rookgasafvoer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u hierover op, onze excuses dat dit door grote drukte nog niet is gebeurd.

Score voor Geas Energiewacht Service en Onderhoud: 1/5
Geslacht: Man