Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Bosman

2 jaar geleden een nieuwe ketel gekocht. Voor het einde van de gratis contractperiode zou er een controle komen. En konden we een nieuw contract sluiten. Die controle is er niet geweest, moesten we zelf achteraan. Vervolgens is monteur geweest, we hebben een all-in (duurste) contract afgesloten. Maar krijgen dan vervolgens toch een factuur van de afspraak. Daar zijn we zeer ontevreden over.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Monteuren zijn kundig.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Snel een monteur, in Corona tijd. kwam mooi vroeg en is ongeveer een drie kwartier met de ketel aan het repareren geweest.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Bosman. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Wij zullen uw factuur crediteren en bieden onze excuses aan dat u vanwege grote drukte zelf contact met ons moest opnemen voor de controle en het afsluiten van een abonnement.

Score voor Geas Energiewacht Service en Onderhoud: 2.5/5
Geslacht: Vrouw