Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Hao

Ik bestelde de nieuwe CV-ketel en wachtte bijna 6 maanden om hem te laten bezorgen, en had nog steeds problemen na de installatie. Dit is een heel slechte ervaring. Zou het mogelijk zijn om de reactiesnelheid te verhogen, zoals het bestellen van een sifon meer dan een week duurt?

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ik heb een nieuwe CV-ketel gekocht en 10 dagen geleden geïnstalleerd. Daarna had ik een probleem met het lekken van water uit sifon. De monteur kwam twee keer, maar hij lekte nog steeds. Toen vertelden ze me dat ze een nieuwe sifon zouden bestellen. Ik wacht al een week op dit nieuwe onderdeel, maar ze komen nog steeds niet aan. Dit is echt een slechte ervaring met een nieuwe CV-ketel.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding, Alles-in-1-pakket(aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Het is 7/24 bereikbaar en ook een groot bedrijf in de buurt.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Onze adviseur heeft u verteld dat levering van dit betreffende toestel langer duurt dan gebruikelijk. Een andere optie (ander toestel) is in dit geval niet mogelijk. Vervolgens bleek de leverancier wat leveringsproblemen te hebben waardoor het nog langer duurde. Er was geen sprake van het optreden van storingen. In dat geval hadden we namelijk een noodoplossing gemaakt. Wel had er beter gecommuniceerd moeten worden. Excuses dat dit niet is gebeurd. Voor de sifon waren niet alle onderdelen bij de groothandel op voorraad. Vandaar dat dit wat langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ook hiervoor onze excuses.

Score voor Geas Energiewacht CV-ketels: 1/5
Geslacht: Man