Elea

Tuinkas Forest Star 400 gekocht. Netjes op tijd geleverd.
Bedenk echter goed wanneer je deze kas koopt, dat het absoluut niet lukt om in 1 dag klaar te hebben. De fundering zelf kost al goed en wel een dag. Deze op beton pallisades geplaatst. Daarboven op de metalen fundering geplaatst. De beschrijving van de fundering was waardeloos. 1 blaadje met plaatjes die slecht zichtbaar zijn en onvolledig. Er worden bijvoorbeeld 6 pootjes meegeleverd. Het is vanzelfsprekend dat er 1 in elke hoek wordt geplaatst, maar de andere 2? De beschrijving van de kas was ik ook niet heel erg blij mee. Niet alles was duidelijk. Ik heb met Gardenmeister gebeld omdat ik er niet meer uit kwam. Het gesprek ging eerst een beetje moeizaam, maar uiteindelijk hebben ze mij verder op weg geholpen. Het plaatsen moet echt minimaal met 2 personen gebeuren. Het dak is zwaar. Het is noodzakelijk om de onderste metalen rand van de zijwanden van de kas te bevestigen aan de fundering zelf. Zeker wanneer de kas (net als die van mij) in de open velden staat en de wind er vol op staat.
Na 4 dagen werken (incl. fundering) is de kas opgebouwd, en ik moet zeggen dat het er super mooi uit ziet. Kwaliteit is heel goed.
Ik ben, nu het uiteindelijk staat, er erg blij mee.

Goede kwaliteit tuinkas, op tijd geleverd.

Score voor Jimmy at Work: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja