Verpakkingsmateriaal

Floris

Ik kan niet echt positief zijn aangezien ik eind september een aankoop heb gedaan, een week later na het zelf na te vragen te horen kreeg dat de bestelling langer zou duren voor een onbepaalde tijd maar met de bevesteging dat zodra het er was ik wat zou horen en het meteen naar me verstuurd zou worden. We skippen even naar begin/midden november (heb nog steeds niks gehoord) en ik zelf weer een bericht stuur om te vragen hoe het er nu mee zit te horen krijg dat als ik het artikel nog zou willen het meteen nog die dag naar me toe gestuurd kan worden. Mijn ervaring is dus dat je er zelf volledig achter aan moet gaan als ze iets niet meteen kunnen sturen aangezien de gemaakte belofte van we zullen het meteen sturen als het er is dus niet waar blijkt te zijn.

Als jullie een belofte maken aan een klant is het wel zo netjes je er aan te houden.

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Floris,

Dank voor je review.

Het is jammer dat we helaas jouw bestelling door omstandigheden vergeten zijn na te sturen. Je bestelde toetsenbord/muis combi had een lange levertijd vanuit onze leverancier. Hierdoor is jouw bestelling de wacht komen te staan.

Normaliter worden bestellingen die in de wacht staan uitgeleverd zodra de ontbrekende voorraad bij ons binnen is gekomen. Dat is op de één of andere manier helaas bij jouw bestelling verkeert gelopen.

Excuses voor de vertraging en ik hoop dat u toch heel veel plezier mag ondervinden van uw aankoop.

Johan van Game-Outlet.nl

Score voor Game-Outlet.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: