D Lebens

Zoals beloofd geleverd.

belofte "rond releasedatum" van pre-order was gehouden, op de releasedag verstuurd dag erna ontvangen.

ik had geen bevestigingsmail of verzendmail ontvangen, waardoor ik ging twijfelen of de bestelling goed door was gekomen in eerste instantie. wel snel reactie klantenservice dat alles ok was.
en óp releasedag ontvangen zou bij een pre-order wel leuker zijn natuurlijk. al werd er dus niet mee geadverteerd dus is geen klacht of minpunt.

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste D Lebens,

Dank voor je review.

Zou je voor mij kunnen kijken of je de order bevestiging niet toevallig in je spambox hebt ontvangen? Het komt vaker voor bij Hotmail/Gmail dat onze mail helaas in de spambox terecht komt. We zijn bezig om onze mailserver te verhuizen om dit probleem op te lossen. In de tussentijd goed de spambox in de gaten houden!

Wat betreft de Pre Orders. We doen altijd ons best om deze op de dag van de release te leveren. Echter komt het sinds de corona uitbraak geregeld voor dat onze leverancier niet op tijd verzend of dat de pakket bezorger niet op tijd levert. Om teleurstellingen te voorkomen hebben we daarom onze leverbelofte (tijdelijk) aangepast. Ook hier zijn we mee bezig om te verbeteren zodat jij weer gegarandeerd op de releasedatum van je nieuwe games kunt genieten!

In ieder geval wensen wij je nog veel Game plezier toe met je nieuwe game en mocht je nog opmerkingen of vragen hebben dan horen wij ze graag =)

Johan van Game-Outlet.nl

Score voor Game-Outlet.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: