Verpakkingsmateriaal

Nikos

Redelijk waardeloos. Had iets besteld met eerst als vermelding dat ik het volgende dag zou geleverd worden en een vervolg mail zou krijgen. Maae helemaal niks. Heb na lange tijd contact opgezocht om erachter te komen wat de status was en bleek niet in voorraad te zijn. Kan natuurlijk gebeuren maar een op te hoogte mailte zou fijn zijn en niet dat ik na 2weken en een maand! moet bellen hoe het staat. Uiteindelijk pas na 6weken mijn product ontvangen

als er iets is vertraagd of is niet aanwezig zal fijn zijn als ik dit kan zien of op de hoogte gebracht wordt dat het langer zou duren

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Nikos,

Dank voor je review.

Ik kan je frustratie enorm goed begrijpen. Helaas had je de pech een artikel te hebben besteld met een lange levertijd vanuit onze leverancier. We hebben één leverancier er tussen zitten die af en toe de neiging heeft om af te wijken van de gecommuniceerde levertijd. Dit is wel uitzondering op de regel en maakt het daarom jammer genoeg moeilijk voor ons om deze orders er tussenuit te pakken.

Door de grote hoeveelheid bestellingen die we dagelijks binnen komen en de extreem lage marge is het voor ons helaas niet mogelijk om elke order handmatig te controleren op de status. Daardoor is jou order ook gedurende langere tijd niet uitgeleverd geweest. Pas toen je een berichtje onze kant op deed hebben wij direct actie ondernomen door het artikel alsnog elders waar te bestellen.

Wij hopen je volgende keer sneller te mogen helpen aan je bestelde product en wensen je alsnog veel plezier van je aankoop!

Johan van Game-Outlet.nl

Score voor Game-Outlet.nl: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: