Nick

Mijn vriendin en ik zouden graag een Nintendo switch willen. Helaas denkt het halve land daar hetzelfde over en is hij overal uitverkocht. Game-outlet had hem in voorraad volgens de site. Dit wel voor een enorm hoge prijs van 470 euro terwijl Bol.com hem vorige week nog voor 350 euro aan kon bieden. Goed ik kies er zelf voor om deze meerprijs te betalen dus tot zover geen afwaardering van het bedrijf.

Nu geven ze echter aan dat het bestelde artikel dezelfde dag zal worden verzonden echter twee dagen later is het artikel nog steeds niet verzonden. Op die manier betaal je als klant dus een meerprijs enkel doordat ze als lokker hem "op voorraad" zetten. Wat mij betreft is dit oplichting.

Valse, misleidende informatie

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Nick,
Dank voor je review. Ik snap je frustratie heel goed en ik wil je dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.
Inmiddels heb ik vernomen dat de Switch bij jullie is afgeleverd. Door de logistieke uitdagingen met de post en feestdagen, duurde het allemaal langer dan je normaal van ons mag verwachten.
Voor het ongemak hebben we een klein cadeautje bij de Switch geleverd. Ik hoop dat ondanks de vertraging jullie toch veel plezier van jullie aankoop gaan beleven in tijden van thuiszitten en thuiswerken!
We gaan uiteraard ons best doen om dit soort situaties in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en wellicht kunnen we dit bewijzen bij jullie volgende bestelling.
Johan van Game-Outlet.nl

Score voor Game-Outlet.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: