Verpakkingsmateriaal

Erwin Knop

Prima transactie. Vlotte afhandeling en snelle levering. De games werden keurig in een doosje geleverd. De steelbook had wat lichte krasjes, wat op zich raar is daar hij nog mooi in de folie zat. Mijn vermoeden is dat het misschien aan stockage ligt. Ook ben ik niet zo'n fan van dat hard bruin papier als verpakkingsmateriaal. Maar ik begrijp dat het in deze ecologische tijden, als bedrijf moeilijk is om het meer geschikte bubblewrap of plastic luchtkussentjes te gebruiken. Mijn enig andere minpuntje is dat er geen gratis of verminderde verzending wordt aangeboden voor Belgische klanten, zoals dat voor NL klanten wel gebeurt (vanaf 25 euro). Ik begrijp dat de verzendingskosten hoger liggen, maar het zou misschien eerlijker zijn om dan een gelijkwaardige vermindering in rekening te brengen.

Vlotte afhandeling en snelle levering. Goed en duidelijk opvolgproces. Degelijke verpakking.

Misschien een gelijkwaardige korting op de verzendingskosten (vanaf 25 euro) invoeren voor Belgische klanten.

Reactie Game-Outlet.nl:

Bedankt voor je uitgebreidde feedback, het klopt idd dat verzendkosten naar Belgie iets hoger zijn. Vanaf 50,- nemen wij deze geheel voor onze rekening. (Voor NL is dat vanaf 25,-).
Maar voor spellen valt het ook wel weer mee toch? vanaf 2,95 voor een spel. Ook voor Belgie proberen we zo scherp mogelijk in te zetten. Als je meerdere games hebt, kan het zijn dat het als pakket verstuurd kan worden voor 4,95... het voordeel is dan ook meteen dat het goed verpakt is.

Score voor Game-Outlet.nl: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: