De huidige telefonische werkervaring was enorm professioneel. Mevrouw aan de andere kant van de lijn had er duidelijk verstand van.

MAAR, dit is de tweede keer dat ik heb moeten bellen. Afgelopen dinsdag heb ik ook gebeld en toen kreeg ik een wat jongere mevrouw (Silvia?) aan de lijn. Die was nogal giechelig en nam mijn vraag niet zo serieus. Ik had namelijk een inhoudelijke vraag over de praktijk. Vanuit mijn verzekering moet ik een PLUS praktijk hebben. Mevrouw kon mij geen antwoord geven en giechelde een beetje, waardoor het overkwam alsof ik een domme vraag stelde.

Ik ging er niet op in en mevrouw zei me dat ze het na ging vragen, maar niemand wist het. Toen zei ze dat de fysiotherapeuten nog niet aanwezig waren (REALLY?) en dat ze me vanmiddag terug zou bellen (ze gebruikte zelfs de zin: ik ga een lead aanmaken).

Je kan het al raden, dit is NOOIT gebeurd.

Gelukkig bezit ik geen wrok, belde ik vandaag opnieuw en kreeg ik een medewerker aan de lijn die gelukkig wel mijn vragen kon beantwoorden en mij kon helpen. Meteen een afspraak gemaakt dus.

Normaal gesproken ben ik enorm hard hierin. Kut medewerker? Ga ik dat bedrijf ook niet mijn geld geven. Maar omdat ik weet dat deze receptioniste(?) he-le-maal niet in het belang van de fysiotherapeuten denkt die hun brood verdienen via onder andere de klanten die via de telefooncentrale binnenkomen, heb ik toch nog een poging gedaan.

Reactie Fysio Utrecht:

Hoi Dylan,
Wat vervelend dat je het gevoel hebt gekregen niet serieus genomen te zijn. We hebben de praktijk direct voor je gebeld om te vragen of de behandeling vergoed zou worden. Echter de praktijk ging pas om 09.00 uur open en wij hebben dit gesprek rond de klok van 08.00 gevoerd.
We hebben er een lead van aangemaakt maar in verband met de drukte hebben we deze inderdaad niet met de normale snelheid op kunnen volgen.
Onze excuses voor dit ongemak!
Fijn dat je toch een afspraak hebt kunnen maken en we wensen je heel veel sterkte met het herstel.
Bram.

Score voor Fysio Utrecht: 3/5