Reinier Steens

Eerste indruk betreffende website en keuzemogelijkheden was goed.
een echte one-stop shopping plek, waar ze alles hebben
vervolg was wel een beetje teleurstellend.

Had voor een lasergamefeestje rooktabletten gekocht om het een beetje spannender te maken.
Eerst gekeken en bij producten maar omdat er veel verschillende werden aangeboden ik nog even gebeld voor advies welke tabletten de meeste rook gaven en langste brandtijd.
Antwoord receptioniste "moet je op product klikken en dan vergelijken" tot ziens
Tja terug bij af, want dat had ik al gedaan
Uiteindelijk diverse kleuren zakjes tabletten gekozen met langste branduren, die leken mij het beste.
Bij de goedkopere stond +- 25 sec en de durdere tot een minuut.

Helaas deden de tabletten waarbij stond "tot aan minuut" helemaal niet aan mijn verwachting.
minimale rookontwikkeling bijna niets te zien ook al branden er 3 tegelijk en brandtijd was echt +- 20 sec en dus verreweg van de 1 minuut die ik dacht te krijgen.
Er staat dan wel TOT 1 minuut maar bij de andere stond +- 20 sec dus mijn verwachting van brandtijd was langer.

Wel vind ik het feit dat je feedback kan geven via deze enquête helemaal goed, om zo toch mijn verhaal te kunnen doen

* Hieronder verkoop tekst rooktabletten.

Twee paarse rook tabletten welke aan te steken zijn met een lucifer, aansteker of aansteeklont. De rook tabletten geven tot 1 minuut rook. Alleen geschikt voor gebruik buitenshuis. Dit artikel wordt B2B vanuit onze leverancier apart per koerier verzonden, enkel naar een servicepunt.

Klantenservice zou iets meer kunnen informeren dan je te verwijzen naar de website.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zullen.deze intern bespreken.

Score voor Fun-en-Feest.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja