Beste, Ik ben echt niet tevreden over deze bestelling. Ik heb die op 3/7 besteld en betaald en had dit nodig voor zaterdag 7/7. Tot heden heb ik nog niets gehoord of ontvangen. Het adres is correct. Aan het begin van deze straat staat is er ook een plaat met de naam van Onze LIeve Heerstraat in 3078 Meerbeek. Er is de ganse tijd iemand aanwezig. Het is trouwens ook een camping "Helios" zoals ik jullie gemeld had. Graag had ik willen weten wat er mis gelopen is. Nu hoef ik dit pakket niet meer ik had het enkel voor zaterdag 7 juli nodig en eis nu zeer snel al mijn volledig geld terug, zowel van de producten als de verzendkosten. In de toekomst zal ik waarschijnlijk bij julie niets meer bestellen en ook bij vrienden zeker niet aanraden.

Mijn telefoonnummer heb ik bij de bestelling ook opgegeven , die had ik de ganse tijd bij mij , waarom belt men mijn dn niet
Ik reken op een spoedig antwoord en vooral een snelle afhandeling van deze bestelling en terug baetaling van de volledige som inclusief de verzendkosten.

Een corecte bestelling in samenwerking met de post. Of zijn die te lui om een gekasseide weg op te rijden

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wij begrijpen dat het heel vervelend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd.
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter blijven we afhankelijk van onze externe vervoerder. Uw klacht hebben wij inmiddels bij de vervoerder neergelegd.

Score voor Fun-en-Feest.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee