A

Meerdere keren telefonisch contact op te nemen maar helaas nooit beantwoord ! Ik had een bestelling gedaan voor valentijnsdag. Coctailprikkers voor in ons menu die dag. Ze zouden op zaterdag bezorgd worden, dat is niet gedaan. Dinsdag keek ik op de track en trace pagina zag ik dat ze maandag bezorgd waren. Geen pakketje te vinden, weer geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, weer niet beantwoord ! Kijk ik bij de bestelling zie ik dat ik het verkeerde huisnummer heb opgegeven.. mooiste van alles is dat de status op bezorgd staat op een adres met huisnummer 92 die niet eens bestaat !! Erg teleurstellend..

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wij hebben u een e-mail gestuurd met de vraag vanuit onze vervoerder dat het adreslabel niet klopt. Soms kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn.
Zoals in het track en tracenummer word aangeven, is het pakket inmiddels weer bij ons retour gekomen. Wij hebben u een PB gestuurd voor de verder afhandeling

Score voor Fun-en-Feest.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja