Fuif.nl

Kim

Helaas zijn de kaartjes van zeer slechte kwaliteit afgedrukt. Vervolgens komt de klantenservice met een slechte oplossing

Reactie Fuif.nl:

Beste Kim,
Dank je voor je eerlijke review.
Wat jammer dat je zo ontevreden bent met onze service.
De kaarten die je van ons hebt gekregen zijn inderdaad niet van goede kwaliteit, zeker niet de kwaliteit die wij willen bieden. Mijn excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat dat heel teleurstellend was toen je het pakket openmaakte.
Je hebt ervoor gekozen om zelf een oplossing te vinden door elders kaarten te bestellen en daarna pas contact met ons op te nemen. We hadden dus niet meer de kans om gratis nieuwe kaarten op te sturen, wat we juist heel graag hadden gedaan. Daardoor konden we niks meer voor je betekenen.
Je hebt aangegeven graag een tegoed te willen voor een eventuele volgende bestelling, daarop hebben we een kortingscode naar je toe gestuurd.
We zien het liefst dat klachten zo snel mogelijk bij ons terechtkomen zodat we er nog iets aan kunnen doen, en je toch kaarten krijgt waar je blij mee bent.
Ik hoop dat je, ondanks deze ervaring, ons in de toekomst nog een 2e kans durft te geven en kunt zien hoe mooi je kaarten bij ons horen te zijn. :-)
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Fuif.nl

Score voor Fuif.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: