Fuif.nl

Ingrid van Lierop

Via de site was de perfecte uitnodiging makkelijk te maken. Een makkelijk keuzemenu heeft daar goed bij geholpen. De kwaliteit van de proefafdruk viel tegen. Na één telefoontje kreeg ik echter een nieuwe, gratis, toegestuurd en die was goed. Het duurde iedere keer 2 dagen voor ik hem in de brievenbus kreeg. Mijn bestelling kreeg ik na 2 dagen thuis via de pakketdienst. De uitnodigingen kreeg ik op een zaterdag binnen en waren mooi en goed. Er zaten alleen verkeerde enveloppe bij, dat was echt balen. Telefonisch was er die dag niemand te bereiken dus naar de stad om andere enveloppe want ik wilde ze dat weekend versturen. Op maandag, Na telefonisch contact, kon ik ze gratis terug sturen en het geld heb ik terug gehad. Een sorry i.p.v., wat vervelend, zou fijn zijn geweest want het was wel een gedoe. Maar het is wel goed opgelost allemaal.

Goede web-site met makkelijk keuzemenu.
De keuze van een proefafdruk was ook fijn.
Al met al is het wel goed opgelost allemaal en ben ik blij met de uitnodigingen.

Kwaliteit van de proefafdruk viel tegen, misschien een goede controle voordat het verstuurd wordt?
Verkeerde enveloppe meegestuurd, een extra controle voor het de deur uitgaat?

Score voor Fuif.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: