Fuif.nl

Marieke

Kaartjes via de site gemaakt; minpuntje is de keuze in het aantal lettertypes, wat mij betreft had dat wat meer mogen zijn.
De levering duurde een dag langer dan beloofd.
Vervolgens is de bestelling niet compleet; het 'show kaartje' meegerekend, mis ik 1 kaartje in de doos.
Ruim 1 derde van de kaartjes is slecht gedrukt; inkt verschoven, te weinig inkt, letters bibberig gedrukt, etc.
Daarnaast zijn er ook enkele kaartjes scheef gesneden waardoor de snij lijntjes zichtbaar zijn op de kaartjes.

Op zaterdag helaas geen telefonisch contact kunnen krijgen.
Men beloofd binnen 24u te reageren op de mail. Het duurde iets langer.

Ik hoop dat ik de kaartjes zo snel mogelijk, goed gedrukt en gesneden, mag ontvangen.

Beloofd een snelle levering.

Meer lettertypes toevoegen.
Doen wat je beloofd.
Kwaliteit drukwerk verbeteren.
Kwaliteit snijwerk verbeteren.
Reactiesnelheid verhogen.

Reactie Fuif.nl:

Beste Marieke,
Dank je voor je eerlijke review en feedback! Wat jammer dat er meerdere dingen misgingen met jouw bestelling, dat spijt me. Je zit natuurlijk vol verwachting op de kaartjes te wachten, en dan blijkt dat er drukfouten op staan.
We hebben zaterdag per mail een reactie gestuurd, omdat we alleen op werkdagen telefonisch bereikbaar zijn. Gisteren konden je nieuwe kaarten met de post mee en volgens PostNL worden ze vandaag tussen 17:15 en 19:45 bezorgd. Ik hoop dat deze helemaal naar je wens zijn!
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Fuif.nl

Score voor Fuif.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: