Henkes

Wolga

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

niet doorgegaan ivm corona. Ondanks feit dat visa niet kunnen worden aangevraagd en de KLM de vluchten annuleert moet je de volledige reissom betalen want zegt Friendship: de reis gaat gewoon door"." Tja in slechte tijden leert men de mensen en reisburo's kennen want ook al krijg je bericht van KLM dat er vor de genanuleerde vluchten een voucher via Friendship Cruises wordt gegegen, krijg je die niet en ook niet de voor de vluchten al betaalde gelden. En het is wel een ANVR-reisburo. Dus wordt het een procedure met advocaatkosten. Gelukkig hebben wij heel andere ervaringen met VCK. Dat was dus eens en nooit meer Friendship Cruises.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer Henkes,
Op 13 juli waardeert u de cruise over de Wolga met vertrekdatum 26 augustus met 1 ster. U heeft, om voor u moverende redenen, de reis op 30 april al geannuleerd. We hebben uw boekingsdossier er nog even op nagelezen en zien dat er vanaf dat moment intensief contact geweest is. Wij stellen een goede relatie met onze passagiers op prijs. We verzoeken u niet via de reviewpagina te corresponderen en zullen daarom persoonlijk contact met u opnemen.
Friendship Cruises

Score voor Friendship Cruises: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: Man
Cruise: