Destin

Ria en Gerrit Selles

Rhône en Saône

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Nadat vorig jaar onze geboekte riviercruise over de Rhône en Saône door Corona twee maal was geannuleerd hebben we in augustus dit jaar eindelijk de reis kunnen maken. Drie keer is scheepsrecht.
Het is een fantastische belevenis geworden. We startten in Gilze met kennismaking van onze medereizigers en reisleiders en een heerlijke kop koffie met gebak. Na een overnachting in Nancy arriveerden wij ’s middags in Lyon, waar een prachtig schip op ons lag te wachten. De Amadeus Provence. Een mooie ruime cabine met alles erop en eraan. Heerlijke maaltijden, high tea momenten en ’s avonds nog een snack en de bemanning: uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk.
Dan nog een vele excursies. Wij hebben ze niet allemaal gedaan, maar de bezoeken aan de Truffelboerderij en Arles staan nog scherp op ons netvlies. Leuk!!
Een vakantie waar wij met veel plezier aan terugdenken.
Ook de service van Friendship Cruises geven wij een pluim. Onze koffer was tijdens het inladen op de boot beschadigd en provisorisch door de technische man van de boot gemaakt. De reisleiders hebben meteen contact opgenomen met Friendship en er werd ons verzocht als we thuis waren er een melding van te maken. Zo gedaan. Na een telefoontje van de heer Van Pelt werd er eind van de week een prachtige nieuwe koffer bij ons bezorgd. Wat een geweldige service. Met een goed gevoel over deze reis kijken wij uit naar een volgende vakantie met Friendship Cruises.
Ria en Gerrit

Score voor Destin: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: