Destin

Speelman

4-daagse Hollandcruise: IJsselmeer en Waddenzee

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zover is het niet gekomen. Nadat alle gegevens waren ingevuld krijg je na een dag de mededeling dat de reis is overboekt. Van deze overboeking staat niets op de site. Ook een dag na de afwijzing staat er niets op de site van overboeking en kan je nog steeds een aanvraag doen tot reservering. Dus voorkom een teleurstelling!

Reactie Destin:

Geachte heer Speelman,
Wij kennen elkaar (nog) niet persoonlijk. Tot op heden heeft u nog geen riviercruise met Friendship gemaakt en toch bent u al ontevreden over ons familiereisbedrijf.
Meer dan 40 jaar ervaring leert ons dat een tevreden passagier onze beste ambassadeur is. Wij koesteren een persoonlijke relatie met onze passagiers. Friendship cruises geeft ook u graag persoonlijk (telefonisch) advies over welke riviercruise het beste aansluit bij uw wensen.
Ondanks diverse pogingen is het ons niet gelukt met u in contact en gesprek te komen. Wij gunnen u van harte een welvarende riviercruise aan boord van een onze varende hotels 5*****sterren luxe. Mocht u daar nog voor open staan, schroom dan a.u.b. niet en laat het ons weten.
Wij leggen graag de loopplank voor u uit.
Cees van Pelt
CEO Friendship Cruises

Score voor Destin: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: