Destin

a. oostra

Boekten voor Douro-cruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet transparant gemaakt of medegedeeld. geen begrip voor afweging 75+er dat besmettingskans misschien te overzien, maar risico bij die besmetting onoverkomelijk

Reactie Destin:

Geachte heer Oostra,
Op 10 juni heeft u de Dourocruise met vertrek op 26 juli gewaardeerd met 1 ster. U heeft ons te kennen gegeven om voor u moverende redenen deze reis te willen annuleren en dus niet deel te nemen aan deze cruise. Tot nu toe heeft Friendship Cruises telkens prompt en adequaat binnen 24 uur schriftelijk dan wel telefonisch gereageerd op uw mails. Wij adviseren u dit medium niet te gebruiken om met ons te corresponderen. Heeft u vragen schroom dan alstublieft niet en laat het ons weten. We staan u graag persoonlijk te woord. Ons familie bedrijf bestaat inmiddels 50 jaar wij koesteren de relatie met onze passagiers en daarom blijven wij graag in nauw contact met u.
Friendship Cruises

Score voor Destin: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: