Destin

Wim Schippers

Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Na diverse cruises met Friendship te hebben gemaakt, waaronder ook de Donau met de Amadeus Rhapsody, hebben we de Donau voor de tweede bevaren met de Amadeus Elegant wat ons zeer goed is bevallen. Een van de hoogtepunten was de excursie naar de Hongaarse Puszta. Na ontvangst met een schnaps en uitgebreide lunch met muziek hebben we genoten van een bezoek aan de paardenstallen en het museum waarna een rondrit per koets en tenslotte een dressuurshow. De busreis is ook deze keer zeer goed verlopen met de vrolijke chauffeur “Arjan” die we ook hadden naar onze vorige reis over de Rhône en Saône. Ook een pluim voor de Cruiseleaders “Annemarie”, “Claudia”, “Hedwig”. De service en maaltijden aan boord waren uitstekend. Een minpuntje wat genoemd moet worden is dat, in tegenstelling genoemd in het programma, geen kopie met het doorgehaalde burgerservicenummer werd geaccepteerd en het paspoort afgegeven moest worden. Al met al hebben wij het zeer naar ons zin gehad, mede ook door het mooie weer. We gaan zeker weer een cruise boeken bij Friendship.

Score voor Destin: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: