Destin

K. van Kaam

Donau Delta

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Matig, de Amadeus Queen is zeker geen 5*****luxe schip, zeer onervaren personeel, eten viel erg tegen. Suite was uitgerust met bedden van elk slechts 70 cm breed. Ook het voorprogramma was rommelig en geen 5***** kwaliteit. Klachten worden niet serieus genomen

Reactie Destin:

Geachte heer en mevrouw van Kaam,
Graag maak ik van de gelegenheid gebruik ook op uw tweede mail te reageren.
Hoewel de eerste brief aan u voor de volle 100% door mij zelf is behandeld en geconcipieerd, maar niet door mij zelf is ondertekend, reageer ik deze keer op uw verzoek persoonlijk. Als familiebedrijf is het al 40 jaar onze eerste taak en verantwoording van elke passagier een ambassadeur te maken. Tevreden cliënten vormen immers het bestaansrecht van onze onderneming. Friendship Cruises vaart met de mooiste hotelschepen van Europa. De laatste 3 jaar hebben wij inderdaad 10 nieuwe schepen verwelkomd in onze vloot. Naast de drie van Amadeus, onze cruise partner uit Oostenrijk, waren dat o.a. ook 5 schepen van onze cruise partner en rederij uit Zwitserland. De overige 2 van twee andere reders. Beide eerdergenoemde reders zijn evenals Friendship familiebedrijven. Zij hebben samen met ons gemeen dat we een grote hekel hebben aan klachten. Juist om die rede werken wij respectievelijk 15 en 40 jaar met hen samen. Zonder aan uw reiservaringen iets af te doen, hebben wij u deelgenoot gemaakt van de reiservaringen en beoordelingen van uw reisgenoten op de cruise. Mogelijk dat wij met onze 5 sterren vloot en service niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemansoren zijn gericht. We zullen uw opmerkingen met de rederij delen en ook intern er ons voordeel mee doen. De les die wij er deze keer uit leren is: Bij het eerste contact met de cliënt nog beter luisteren naar de specifieke wensen en verwachtingen. Daardoor kunnen wij u nog beter adviseren welke cruise en welk schip met welke service het beste bij uw wensen aansluit.
U mag van Friendship Cruises veel verwachten. Zo is een royale keus uit luxe schepen, maar ook keus in service niveau. Inmiddels denk ik te weten wat uw verwachtingspatroon is. Tegen die achtergrond kan ik u de, eveneens in ons programma gepresenteerde, rivier cruises met butlerservice aanbevelen. Zowel in onze reisgids als op onze website heeft u kennis kunnen maken met de All Inclusive service op de varende hotels van de Scenic Collection. De service aan boord van deze varende hotels gaat nog een stapje verder.
Elke cruise en elk varend hotel heeft z'n eigen karakter, aantal sterren en service concept. Mogelijk dat een cruise uit ons programma met de Scenic Collection wel aansluit bij uw wensen en verwachtingspatroon.
We begroeten u graag nog eens als cliënt aan boord en maken er graag een welvarende vakantie van.
Met vriendelijke groeten,
Cees van Pelt
Friendship Cruises

Score voor Destin: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: