Destin

M. de Jong

Seine 22.12 Parijs Saphire

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ik heb de enquête reeds ingevuld, dus zal het opnieuw moeten doen daar die niet vermeld staat in deze rubriek.
Vol lof over Mw Y.van Greevenbroek, de meest perfecte cruisebegeleidster. Minder gecharmeerd van haar collega waarvan ik soms het idee kreeg alsof we op een reisje van onervaren reizigers waren en hij ons moest entertainen met zichzelf in de hoofdrol en kreeg er een EO-gevoel bij. Daar ik vorig jaar de Kerstcruise Rijn heb gedaan met Friendship waar de maaltijden heel goed waren, was het deze keer teleurstellend en ik had het idee dat ivm beperkte passagiers bezuinigd is op het eten? Deze reis was duurder (excl. duurdere hut) en dan heb je ook hogere verwachtingen, die helaas niet waargemaakt zijn vwb maaltijden. Velen hadden er kritiek op. De suite van 28m2, schoonmaak was perfect. De chauffeur Bill vol lof. Leuk gezelschap, goede excursies dus al met al een fijne reis gehad, maar een 3e reis?
Veel lof voor Yolanda en Wim ivm begeleiding overstap Gilze ivm taxi's enz. Taxiservice is een groot pluspunt en welkome aanvulling op reis. Vorig jaar na de Kerst Rijncruise en dramatische laatste avond ivm assistentie Zusterschip, nooit feedback ontvangen van Friendship. We hadden toen ook één perfecte reisleidster Marianne? maar haar 2 collega's waren fiasco die ik in enquête met naam en toename heb vermeld. Ja ik beveel uw bedrijf aan en eindoordeel is gebaseerd op Seinecruise.

Score voor Destin: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: