Destin

JM Baks

Rijn Kerstcruise 2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtig hotelschip Mooie hutten. Geweldige crew. Helaas zeer slechte aanleg plaatsen. Niet te doen voor de meeste passagiers

Reactie Destin:

Geachte familie Baks,
Jammer genoeg geeft u ons in tegenstelling tot vorige jaren geen 5-sterren. Hoewel u zeer te spreken bent over de cruise geven de aanlegplaatsen u aanleiding om de reis met slechts 3 sterren te waarderen. Navraag bij de kapitein leert ons dat u vanwege de drukte op verschillende locaties langszij een ander schip heeft moeten afmeren. Dan kan het voorkomen dat u via het naastgelegen hotelschip aan wal kunt stappen. Naar ik begrijp loopt meneer wat moeilijker dan voorheen waardoor het mogelijk wat minder comfortabel was dan dat u normaal gesproken van ons gewend bent. U begrijpt dat onze voorkeur uitgaat om op elke steiger als eerste aan te meren. Echter zijn wij bij de toewijzing van de beste aanlegplaatsen afhankelijk van de lokale autoriteiten die deze toewijzen. Graag licht ik een tipje van de sluier op hoe uw medepassagiers deze Kerstcruise aan boord van het 5-sterren luxe hotelschip Robert Burns hebben ervaren:
Reis algemeen
Excursieprogramma, locale gidsen
7,4
Kerstconcert Basilika St. Kastor in Koblenz
8,9
We spreken de wens uit u ook volgend jaar weer aan boord van één van onze luxe hotelschepen te mogen begroeten voor een Kerstcruise. Zoals u in de brochure heeft kunnen zien vertrekt dit jaar o.a. het splinternieuwe hotelschip George Eliot, 5-sterren luxe vanuit Rotterdam. Onze cruisespecialisten staan u graag te woord om wederom een prachtige A-cabine voor uw volgende cruise met Friendship Cruises te verzorgen.
Hartelijke groet,
Cees van Pelt
Directeur

Score voor Destin: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: